مراكز خريد چين

تور پكن چين ، مجري مستقيم تور پكن چين ، تورهاي پكن چين ، رزرو آنلاين تور پكن چين – مناطق ديدني پكن – كاخ تابستاني پكن

مراكز خريد چين

۱۶ بازديد

بازار خريد در چين

خريد در چين بسيارجالب و هيجان انگيز واغوا كننده است. شما ميتوانيد هر روز يك مركز خريد يا بازار جديد را كشف كنيد.

بازار پن جيا يوان پكن (pan jia yuan)

اين بازار كه در طرف غرب خيابان پن جيااويان چيائو شهر پكن واقع شده ، به عنوان بازار مادر صنايع دستي در كل شهر شناخته مي شود . گردشگران بسياري از سراسر جهان به دليل فروش عتيقه جات و لوازم آنتيكي كه مربوط به امپراطوري هاي مختلف چين بوده اند راهي اين بازار سنتي و ديدني شده و از آن استقبال مي كنند . ساير كالاهاي اين بازار توريستي و هنري شامل :انواع ظروف چيني ، لوازم چوبي ، زيور آلات سنتي و زيباي چيني و سنگ هاي قيمتي و . . . مي باشد . فروش همين كالاهاي خاص و متمايز سبب شده تا اين بازار به يكي از جذابيت هاي ديدني شهر پكن مبدل شود .
بازار هونگ چيائو پكن (hongqio)


بازار هونگ چيائو در خيابان هونگ چيائو و نزديك به معبد بهشت واقع شده و داراي موقعيت مركزي در شهر پكن مي باشد . اين مركز خريد شامل پنج طبقه مي باشد . نام ديگر اين مركز خريد در گذشته بازار مرواريد بوده و آن به اين علت است كه سه طبقه از آن به فروش انواع مرواريد هاي اصل و پرورشي در اندازه ، رنگ ، مرغوبيت و قيمت هاي متفاوت پرداخته مي شود . از اين مرواريد هاي با ارزش در تهيه جواهرات و زيور آلات استفاده مي شود كه هم به تنهايي، رشته اي و يا به صورت تركيبي به خريداراي ارائه مي شود . اما در ساير طبقات ، پوشاك زنانه مردانه و كودكان، كيف و كفش ، لوازم الكترونيكي و الكتريكي ، لوازم منزل ، صنايع دستي و . . . به فروش مي رسد .
بازار ياشو پكن (yashow)

بازار ياشو پكن در منطقع سن لي تون شهر پكن واقع شده است . اين مركز خريد متشكل از پنج طبقه بوده و هم بين توريستان محبوبيت داشته و هم جزو پر طرفدارترين مراكز خريد پكن در بين شهروندان مي باشد . كليه كالاهاي مورد نياز خانواده مثل انواع پوشاك ، كيف و كفش ، كلاه ، ساعت ، صنايع دستي ، و . . . از جمله اقلام ارائه شده در اين مركز خريد است . البته طبقه زيرين به كيف و كفش اختصاص داشته و طبقات يك ، دو و سه نيز انواع البسه را به فروش مي رسانند . طبقه چهارم نيز مخصوص كالاهايي چون اسباب بازي ، لوازم تزييني ، ام پي تري و ام پي فور و انواع چاي مي باشد . در ضمن در طبقه سوم انواع پارچه هاي نفيس و ابريشمي و يك غرفه بزرگ خياطي نيز آماده ارائه خدمات به بازديد كنندگان و خريداران هستند . ساعت كاري اين مركز از ۹ صبح الي ۹٫۵ شب مي باشد .
مركز خريد اورينتال پلازا پكن (oriental plaza)

مركز خريد اورينتال پلازاي شهر پكن دومين مركز خريد بزرگ پايتخت چين به شمار مي رود كه بزرگ ترين شعبه مك دونالد را كه مدير آن يكي از ميلياردرهاي هنگ كنگي است ، را در خود جاي داده است . كالاهاي ارائه شده در اين مركز تجاري شامل مايحتاج ، كالاها و سوغات مورد نظر خريدارن بوده و انواع پوشاك و البسه ، كفش و كيف ، ساعت و زيور آلات ، لوازم خانگي ، صوتي و تصويري و . . . را شامل مي شود . كساني كه براي خريد به اين مركز خريد مراجعه مي كنند ، مي توانند علاوه بر خريد از رستوران ها ، گالري و موزه اي كه در آن قرار دارد نيز بازديد نمايند . در ضمن يكي از شعب سوپر ماركت معروف اوله نيز در مركز خريد اورينتال پلازا قرار دارد .
مركز خريد گياهان دارويي تونگ رن تانگ پكن (tong ren tang)

مركز خريد گياهان دارويي تونگ رن تانگ در پكن انواع داروها ، گياهان و مواد طبيعي را كه قدمتي ۳۰۰ ساله دارد را در خود جاي داده است . گردشگران با مراجعه به اين مركز خريد علاوه بر تهيه داروهاي گياهي مي توانند با پزشكان سنتي چيني اين مركز خريد نيز ملاقاتي داشته باشند . پزشكاني كه تنها با گرفتن نبض بيماران به بسياري از اسرار جسمي و روحي آن ها را آشكار مي سازند . البته بهتر است يك مترجم در طول بازديد از اين مركز خريد با شما همراه باشد تا هم از نظرات پزشكان بهتر استفاده كرده و هم داروهاي مورد نياز خود را با اطمينان بيشتري تهيه نماييد .
مركز خريد سوپر برند مال شانگهاي (super brand mall)

مركز خريد سوپر برند مال كه در منطقه پودونگ شانگهاي چين قرار داشته و به عنوان يكي از با شكوه ترين مال هاي قاره آسيا شناخته مي شود . اين مركز خريد مجهز در ده طبقه انواع كالاهاي متنوع نظير :پوشاك ، كيف و كفش ، صنايع دستي و بسياري اجناس مرغوب و با كيفيت را به فروش رسانده و براي تمام اعضاي خانواده جذاب مي باشد . از جمله امكانات جانبي مركز خريد سوپر گرند مال شانگهاي مي توان به فروشگاه هاي بين المللي ، سوپر ماركت بزرگ لوتوس ، رستوران هاي متعدد و پرديس هاي سينمايي اشاره نمود . همه اين موارد سبب شده تا اين مركز خريد در بين شهروندان و گردشگران تور چين از محبوبيت ويژه اي برخوردار باشد .
مركز خريد گرند گت اوي شانگهاي (grand geteway)

مركز خريد گرند گت اوي در زميني به مساحت ۱۳۰۰۰۰ متر مربع در شهر شانگهاي چين قرار دارد .توريستان زيادي از مارك هاي معروف جهان در اين مركز بازديد مي نمايند . مجموعه كاملي از فروشگاه هاي عرضه كننده لباس ، لوازم الكترونيكي ، دكوراسيون ، كيف و كفش ، اسباب بازي ، زيور آلات و ساعت و بسياري از ملزومات زندگي در اين مركز تجاري به مشتريان ارائه مي شود . در ضمن ، مركز خريد گرند گت اوي جهت رفاه بيشتر خريداران تدابير ويژه اي انديشيده است كه از آن جمله مي توان به :مراكز تفريحي ، پرديس سينمايي ، رستوران هاي مجلل و چندين فروشگاه لباس اشاره داشت .
مركز خريد برلينس شيمائو اينت پلازا شانگهاي (brilliance shimao International plaza)

مركزخريد برلينس شيمائو اينت پلازا در فاصله كمي از ميدان مردم شهر شانگهاي چين قرار دارد . اين مركز تجاري بزرگ و با شكوه جهت آسايش مشتريان از تمام توان خود استفاده نموده تا توريستان و شهروندان لحظاتي آرام و خوش را در اين مركز خريد سپري نمايند . علاه بر پاركينگ ، رستوران هاي متعدد ، كافي شاپ و امكانات جانبي ديگر ، اين مركز تجاري به فروش كالاها و اجناس مورد نياز اعضاي خانواده مي پردازد . كالاهايي از قبيل انواع البسه ، كيف و كفش ، كالاي خواب ، لوازم زينتي و وسايل خانه ، لوازم ورزشي و زيور آلات و . . . از معتبر ترين برندها گرفته تا ارزانترين كالاها در اين مركز خريد يافت مي شود كه خود يكي از ويژگي هاي بارز آن محسوب مي شود .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.